בזמן הכתיבה או בעת תהליך היצירה נוצר מעיין “שיח פנימי” בין הכותב לעצמו. תהליך איסוף המידע מביא עימו יצירת סינתזה של רעיונות, מחשבות, לבטים ואף רגשות לצד ידע חדש. כל המידע המתאסף צריך להתקבץ כולו אל דף הטקסט באופן אינטגרטיבי תוך השמת דגש על עיקר וטפל ואיך להמנע מטעויות נפוצות.
כל המידע המתאסף צריך להתקבץ כולו אל דף הטקסט באופן אינטגרטיבי תוך השמת דגש על עיקר וטפל. תהליך הכתיבה האקדמית מלווה בלבטים לא פעם וכאשר הכתיבה נעשית כפרט ולא כזוג, קיים הבדל, כיוון שכאשר העבודה נערכת ומתבצעת בשניים, קיימת ציפייה, צורך ודרישה לקבלת משוב ולסיעור מוחות משותף. כאשר הכתיבה נעשית לבד, הכותב על פניו חופשי להביע את תפיסותיו ותובנותיו, אותן הוא מנסח לתוך תבנית כתיבה שתיתכן ותשתנה תוך כדי.
תהליך הכתיבה כמעשה יצירה מביא לא פעם לפיתוח יכולת המחשבה ונקודות מבט על נושאים שונים. ההתמודדות עם תהליך הכתיבה מביא אותנו למעשה גם ללמוד חומר חדש וגם ללמוד לא מעט על עצמנו. יש הרבה אתגר בלנסות לקחת חומר קיים ולנסח אותו מחדש, לעשות עם תובנותיו סינתזה עם תובנות מידע מקביל ולצרף לכל אלו מחשבה ותובנה אישית גם. אחת הדרכים להתמודד עם העניין הוא לנסות ללמוד באמצעות תבניות כתיבה של אחרים. כתיבה רלוונטית לתחום הנדרש יכולה להדגים לך על אופי החשיבה, היכולת האנליטית, אופן עיבוד המידע ועוד.
במהלך הלימודים החלק של הכתיבה הוא חלק אלמנטרי מהמהות של להיות סטודנט. חשוב לדעת ולהבין שכתיבת עבודה סמינריונית או כל מטלה שיש לבצע אינה צריכה להיות בגדר משימה שיש לסמן עליה v. על מנת שהתהליך יצלח וגם יהיה מהנה ישנו הכרח בסיסי לנסות להבין שדווקא באמצעות הכתיבה עצמה ניתן להפיק וללמוד הרבה מאוד. אנחנו ב’אקדמיה מאסטר’ מבינים זאת, ולכן חשוב לנו שכל צוות הכותבים שלנו יהיה בעל זיקה לכתיבה, סקרנות אישית ללמוד ולדעת, ידע וניסיון מוכח ועם הידע והניסיון שלנו ב’אקדמיה מאסטר’, נשמח לסייע לך להפיק חוויה מספקת מתהליך כתיבת העבודה האקדמית.
לסיכום, תהליך כתיבת עבודות אקדמיות הוא תהליך מאתגר שמצריך ריכוז ושילוב של יכולות. רגע שניה לפני שאתם יוצאים רוצים לדעת איך לקרוא מאמרים אקדמיים יותר טוב?
כללי כתיבה אקדמית
כתיבת עבודה אקדמית נסמכת על כללי כתיבה אקדמית ברורים וסדורים שלוקחים בחשבון כל מני גורמים ומשתנים והמטרה היא לייצר סטנדרטיזציה שתקל על מי שקורא חומר אקדמי. מה זה כתיבה אקדמית?