מהו תוכן אורגני?
תפקידו של תוכן אורגני הוא להעשיר את האתר במידע חיוני אודות המוצר אשר החברה/העסק מספק.
תוכן אורגני מקדם את האתר גם מבחינה עסקית על ידי סיפוק מידע חיוני על המוצר אשר החברה/העסק מספקים ובפעם השנייה דרך גוגל, גוגל מקדמת אתרים אשר התוכן האורגני שלהם עשיר במידע ומתחלף על בסיס קבוע בעולם העסקי של היום אחת הדרכים העיקריות להגיע ללקוחות היא דרך האינטרנט.
גולשים רבים מעבירים את זמנם בחיפוש המוצר או השירות אשר הם מחפשים, בדרך כלל רוב הלקוחות בוחרים בחיפוש בדף הראשון ובמקומות הראשונים שהם רואים.
לאחר שלקוח בוחר בדף עסקי של אותו העסק אשר הוא מעוניין לרכוש ממנו את המוצר ישנם מספר דברים שבסופו של דבר יקבעו וישפיעו על החלטתו לרכוש מאתר מסוים.
הפרמרמטרים העיקריים שמשפיעים על הלקוח הפוטנציאלי:
- מוניטין המוצר והחברה
- הסבר על המוצר/שירות
- ותק כמה זמן החברה קיימת
- המלצות
- איכות המוצר
- מחיר
- שירות